ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/18, 11:03
    Sina homaei

    افزایش همکاری علی‌بابا با برندها و نشان‌های تجاری معروف به منظور حفاظت از مالکیت فکری

    گروه تجاری علی‌بابا «Alibaba»، مجموعه‌ای از برنامه‌های آنلاین و آفلاین مرتبط با مالکیت فکری را با هدف تشدید حفاظت‌های صورت گرفته از مالکیت فکری «IP» آغاز نموده است. به دنبال برپایی پلتفرم آنلاین علی‌بابا و برگزاری گردهمایی بزرگ برندها و صاحبان حقوق مالکیت فکری، این شرکت به حاضرین اعلام نمود که افزایش خرید کالاهای دارای نشان تجاری از سوی مشتریان، می‌تواند تمامی صاحبان «IP» را منتفع نماید. هدف این است که اطلاعات خود را به اشتراک گذاشته و از تجارب برندها و صاحبین حقوق برای ایجاد یک پایگاه داده قدرتمند استفاده شود.





    از دیگر اقدامات مرتبط با این جلسات، توسعه و راه‌اندازی کارگاه‌های مالکیت فکری برای سازمان‌ها و نهادهای اجرایی حوزه «IP» است که اطلاعات و تجارب برندها و صاحبان حقوق مالکیت فکری در داخل و خارج چین را مستقیماً دریافت می‌دارند.
    بنا بر گزارش وب‌سایت «Alizila»، در سال گذشته میلادی، علی‌بابا بیش از بیست جلسه مشابه در سرتاسر چین برگزار نموده که در آن‌ها نقش این شرکت و نشان‌های تجاری مرتبط با آن در جستجو و ممانعت از فروش محصولات جعلی تشریح شده است. در این جلسات، به آژانس‌های مبارزه با کالاهای جعلی که تحقیقاتی در این زمینه انجام می‌دهند، کمک می‌شود تا جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های مهم مورد نیاز برای آنالیز و ردیابی محصولات جعلی تسهیل شود. «لین فو»، مدیر بخش همکاری‌های حفاظت از نشان‌های تجاری گروه علی‌بابا در این زمینه افزود: «همکاری بین برندها، پلتفرم‌ها و دفاتر پلیس، برای شناسایی و ارزیابی مواردی که می‌تواند به‌عنوان جرائم کیفری تلقی شود، بسیار مهم خواهد بود.»
    گفتنی است، تلاش‌های علی‌بابا در زمینه تشدید حفاظت از مالکیت فکری و مبارزه با عرضه و فروش محصولات جعلی ذیل نهاد «AACA» انجام می‌گیرد که یک سال پیش با مشارکت بیش از 30 برند بین‌المللی نظیر «Louis Vuitton» و «Burberry» و «Uniqlo» تأسیس گردید.

    منبع : کانون پتنت ایران | اخبار | افزایش همکاری علی‌بابا با برندها و نشان‌های تجاری معروف به منظور حفاظت از مالکیت فکری

مجوز های ارسال و ویرایش